Lichtgewonde bij brand in hotel Almere

ALMERE - In een hotel aan de Koopmanstraat in Almere is in de nacht van dinsdag op woensdag een grote brand uitgebroken.

Dat meldde de brandweer.

De brand ontstond in het restaurant, waarschijnlijk in de keuken. Rond tien voor drie was de brand onder controle.

De 22 kamers van het hotel werden ontruimd, de gasten brengen de nacht door in twee andere hotels in Almere.

Behandeld

Een persoon had rook ingeademd en kon ter plekke worden behandeld. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.

Er waren 23 gasten bij het hotel in het centrum van Almere geregistreerd, 19 daarvan waren ook op hun kamer toen de brand uitbrak. De vier anderen werden later achterhaald.

Lees meer over:

Dagelijkse nieuwsbrief

Dagelijkse nieuwsbrief
Elke ochtend rond 6.00 uur weten wat het nieuws wordt?

NUwerk

Tip de redactie