In 1989 werd de Subaru Legacy gepresenteerd. Het twintigjarig jubileum van het model wordt in Nederland gevierd met verschillende aanbiedingen op de Legacy en de Outback.

Kopers van een Subaru Legacy kunnen de twintigste verjaardag van het model meevieren. Op het model is een aantal aanbiedingen te krijgen. De eerste is de ’20 Year Edition’. Die heeft een accessoirepakket aan boord dat bestaat uit lederen bekleding, een speciaal logo in de hoofdsteunen aan de voorzijde, een navigatiesysteem inclusief Bluetooth-functie, parkeersensoren, speciale vloermatten met het ’20 Year’-logo en badges op het dashboard en de achterzijde van de auto. Subaru claimt dat er op het jubileummodel 3.500 euro voordeel te halen valt.

Als alternatief voor deze actie kunnen Legacy-kopers zelf voor 2.000 euro accessoires uitkiezen op hun nieuwe auto. Tot slot is er nog de keuze om gratis een LPG-installatie te laten monteren. Dat vertegenwoordigt volgens Subaru een bedrag van 3.000 euro. Die laatst actie geldt alleen voor de viercilinder-modellen.

De Legacy is in 1989 voor het eerst getoond in het Takanawa Prince Hotel in Tokio. In twintig jaar zijn ruim 3,6 miljoen stuks geproduceerd. Het huidige model stamt uit 2006 en volgend jaar wordt de opvolger verwacht.