Pijn aan de ogen: Mini van ChrystalArt

De modieuze Mini is een geliefde auto om te ‘customizen’. Soms is het resultaat geslaagd, andere keren slaat de tuner de plank helemaal mis. En dan is er nog de buitencategorie van bedrijven die absolute gedrochten van auto’s maken.
De modieuze Mini is een geliefde auto om te ‘customizen’. Soms is het resultaat geslaagd, andere keren slaat de tuner de plank helemaal mis. En dan is er nog de buitencategorie van bedrijven die absolute gedrochten van auto’s maken.
 
Die laatste groep heeft een nieuw lid gekregen: ChrystalArt. Dit bedrijf heeft een Mini ‘verfraaid’ met een miljoen kristallen. Op de auto zijn Amerikaanse symbolen afgebeeld, zoals de Hollywood-letters en het Witte Huis. Ook de velgen ontsnapten niet aan de schoonheidsbehandeling van het bedrijf.
ChrystalArt heeft zich op de Mini uitgeleefd om de lancering van een nieuwe serie wenskaarten luister bij te zetten. Vier medewerkers zijn in totaal zes maanden bezig geweest met het versieren van de Mini. We adviseren het bedrijf het in de toekomst toch maar bij wenskaarten te houden.
Tip de redactie