De bewoner van een pand aan de Hembrugstraat is dinsdagochtend lichtgewond geraakt door een brand.

Het vuur was veroorzaakt door een kaars in het toilet, meldt de brandweer.

Hoewel het een kleine brand betrof die snel onder controle was, moest de bewoner wegens het inademen van rook nagekeken worden in de ambulance. 

Het is niet bekend hoe groot de schade is aan het pand. 

Wil jij via Whatsapp het belangrijkste en leukste nieuws uit Amsterdam ontvangen? Onze redacteuren houden je elke dag op de hoogte met maximaal drie berichten.Voeg 0683809030 toe aan je contacten en app AMSTERDAM AAN. Je krijgt geen bevestigingsbericht, maar ontvangt binnen 24 uur de eerste update!