Een contract voor langere tijd én een bedrag van € 10.000 voor het waarmaken van jouw dromen! Dit is het aanbod dat Bouwselect heeft voor jong, talentvol personeel in de bouw. De campagne om nieuwe kandidaten te werven is meer dan uitdagend.

Met het tekort aan woningen en de enorme vraag naar personeel gaat de bouwsector een moeilijke tijd door. We zitten in een markt die nog nooit eerder is gezien. Voor de uitzendbranche brengt dit ook zo zijn uitdagingen met zich mee. De over de jaren heen opgebouwde, goede contacten wil je juist nu een stap verder helpen door het plaatsen van kundig personeel. Maar die mensen zijn nou net zo moeilijk te vinden!

Om de beste mensen binnen te halen moet tegenwoordig dan ook alles uit de kast getrokken worden. Bouwselect pakt de zoektocht daarom een stuk extremer aan met de lancering van hun nieuwe campagne: wij betalen jouw wereldreis! In de strijd om talent heeft Bouwselect iets unieks bedacht om kandidaten te vinden en te binden, ontstaan vanuit de vraag: ‘wat kunnen wij onze doelgroep bieden?’

Maak je dromen waar!

Deze nieuwe campagne richt zich op jonge starters of net afgestudeerden, waar de droom van avontuur en de wereld ontdekken vaak wel degelijk speelt. Maar er wordt ook gekozen voor zekerheid: er moet brood op de plank!

Deze campagne gaat van start in de periode rond de feestdagen. Want het begin van een nieuw jaar is voor velen hét moment om te reflecteren. Op welk punt sta jij nu in je leven? Heb jij nog wensen of dromen over avontuur? Hier kan Bouwselect jou bij helpen. Meer weten: bekijk het unieke aanbod van Bouwselect of lees verder.

Bouwselect directeur Sipke Meindertsma geeft aan: “Te vaak kom ik mensen tegen die zeggen: 'Eigenlijk had ik meer willen doen dan alleen maar werken toen ik jong was. De wereld zien, bijvoorbeeld.’ Het laten liggen van de kans om te doen waarvan je droomt, dat vind ik zo zonde! Ik vind het belangrijk dat mensen wél hun dromen waarmaken. Met dit aanbod van Bouwselect houdt niets je meer tegen. Betaald op wereldreis en een baan die op je wacht. Hoe mooi is dat? Gewoon doen dus!”

Avontuur én zekerheid

Middels deze actie wordt zowel de zekerheid van een goede baan geboden, als de ruimte om te doen waar jij altijd al van gedroomd hebt. Of dat nu een lange reis rond de wereld is, vrijwilligerswerk op een ander continent of een vreemde taal leren terwijl je tussen de locals zit. Dit is je kans!

Door een ter beschikking gesteld bedrag van € 10.000,- kan iedere geselecteerde kandidaat er tussenuit en op avontuur! In ruil hiervoor zal je een minimaal aantal uren werken voor Bouwselect. Zij gaan je detacheren bij een ontzettend leuke opdrachtgever en zorgen voor een passende functie. Goede combi-deal dus! De wereldreis waar jij altijd al van droomde, gevolgd door een nieuwe stap in jouw carrière.

Een sterk staaltje marketing

“Gewoon doen” zit helemaal in het DNA van het bedrijf en met deze actie wordt groot uitgepakt! Zelfs in tijden van Covid. Bouwselect is zich van de timing bewust en biedt daarom de optie om de tickets op een later moment te verzilveren. Met deze uitdagende campagne wil Bouwselect in contact komen met talentvol personeel in de bouw en civiele techniek dat net afgestudeerd is of een paar jaar aan het werk. Het daarbij doen opwaaien van reuring daar wordt niet voor teruggedeinsd. Bouwselect maakt duidelijk waar zij voor staan en wil dromen waar gaan maken.

Begin jij vast aan je paklijst? Alle bouwkundige talenten met een droom, kunnen zich via www.bouwselect.nl/wereldreis aanmelden.