AMSTERDAM - Jennifer Lopez breidt haar kledingmerk uit met een speciale sportlijn. "Ze wil dat de kleding er mooi uitziet in de sportschool, maar ook op straat", zegt een bron tegen het Amerikaanse tijdschrift OK!.

De acterende zangeres is drie maanden na de bevalling van haar tweeling weer in perfecte vorm en dat lijkt haar te hebben geïnspireerd.

De 38-jarige zangeres beviel 22 februari van Max en Emme, maar is alweer druk aan het werk. Zo is ze hard bezig met de opnamen van haar eigen realityshow en wil ze dus haar kledingimperium uitbreiden.

Exclusief

"Ze had al vrijetijdskleding, maar nu wilde ze ook iets exclusiefs als gympen, yogabroeken en dansoutfits", stelt de bron. Jennifer Lopez wil de kleding niet alleen een sportieve look meegeven, maar wil ook dat die betaalbaar en functioneel is.

De realityshow, waarin Lopez wil laten zien hoe ze het moederschap combineert met haar carrière, gaat uitgezonden worden op de Amerikaanse zender The Learning Channel. Vanaf wanneer de serie te zien is, is nog niet bekend.