AMSTERDAM - Tijdschrift Privé moet een rectificatie plaatsen over de vermeende geldnood van de kliniek van Connie - Vanessa - Breukhoven. Ook moeten hoofdredacteur Evert Santegoeds en de Telegraaf Media Groep Hans en Connie Breukhoven een schadevergoeding betalen van 6000 euro.

Dat heeft de rechtbank in Amsterdam donderdag beslist.

Breukhoven had een kort geding aangespannen tegen het tijdschrift en de hoofdredacteur naar aanleiding van een verhaal eind februari dit jaar. Daarin werd gesuggereerd dat Breukhovens Clinic For Injectables in geldnood zou zitten.

In het volgende nummer van het tijdschrift moet het verhaal op pagina twee rechts onderin worden rechtgezet.