Baby kauwt op dode slang

TEL AVIV - Een baby zou in Israël een slang hebben doodgebeten. Dat beweren althans de ouders van de kleine Imad in de Israëlische krant Yediot Achronot vrijdag.

De moeder vertelde dat ze het uitgilde van schrik toen ze haar 1-jarige zoontje in zijn kamer aantrof, kauwend op het dode reptiel.

Een slangenexpert zei dat de jongen geluk heeft gehad. Het was een niet-giftige soort, maar de beet kan wel erg pijnlijk zijn.

Het was onbekend of de slang nog leefde toen die in handen viel van de kleine Imad. De 1-jarige doorstond het voorval in de stad Schfaram in elk geval ongedeerd.

Dagelijkse nieuwsbrief

Dagelijkse nieuwsbrief
Elke ochtend rond 6.00 uur weten wat het nieuws wordt?
Tip de redactie