Welkom op het nieuwe NUzakelijk

NU.nl is het grootste mediamerk in de zakelijke markt, bleek vorige week uit onderzoek van stichting DMS. Vanaf nu gaan we voor die doelgroep iets extra's doen: NUzakelijk is terug, op de voorpagina van NU.nl.

Uit de Decision Makers Survey (DMS) blijkt dat NU.nl 60 procent van de zakelijke beslissers bereikt. Daarmee laten we concurrenten De Telegraaf (48 procent) en het AD (33 procent) achter ons.

Voor onze zakelijke lezers en in het bijzonder de mkb-wereld, gaan we iets nieuws doen. Met het NUzakelijk-blok duiken we nog dieper in het zakelijke nieuws en lichten we mkb-nieuws uit. We brengen je dagelijks nieuws, achtergronden en tips die een waardevolle aanvulling zijn op onze economische stukken. 

Dit nieuwe katern blijft voor iedereen een week zichtbaar op de voorpagina. Wil je het blok daarna ook houden? Dat kan! Na het lezen van twee of meer artikelen van NUzakelijk in onze apps vragen we of we NUzakelijk standaard op je voorpagina mogen tonen. Ook vind je deze mogelijkheid tot het 'pinnen' van het blok op je voorpagina onderin de berichten. 

Natuurlijk horen we graag wat je van dit katern vindt. Stuur je feedback, tips of aanvullingen naar redactie@nuzakelijk.nl.

Lees meer over:
Tip de redactie