AD en regionale titels Persgroep gaan verder als ADR Nieuwsmedia

Het AD en verschillende regionale titels van uitgeverij de Persgroep gaan per direct over in een nieuwe onderneming met de naam ADR Nieuwsmedia. 

ADR Nieuwsmedia gaat zich zowel richten op landelijk nieuws, als op regionaal en mondiaal nieuws. Er komt één landelijke titel en daarnaast gaan 57 regionale edities onder ADR Nieuwsmedia vallen.

Het gaat om titels als De Gelderlander, de Stentor en Tubantia. De nieuwe onderneming heeft een nieuwe huisstijl ontwikkeld die de verbondenheid tussen de nieuwe titels duidelijk moet maken. Ook krijgen de titels allen een vernieuwd uiterlijk. De Persgroep noemt de oprichting van ADR Nieuwsmedia "de bundeling van de sterkste regionale merken van Nederland".

ADR treedt nu ook richting zakelijke klanten en consumenten op als één merk. De regionale edities behouden wel allemaal hun eigen redacties, naast een centrale redactie die gevestigd is in Rotterdam. 

Inhoudelijk ondergaan de kranten ook enkele wijzigingen, waaronder een aantal nieuwe columnisten en nieuwe katernen.

Lees meer over:

Welkom op het nieuwe NUzakelijk

Welkom op het nieuwe NUzakelijk
Met NUzakelijk duiken we dieper in het zakelijke nieuws en lichten we mkb-nieuws uit.

De werkdag van

De werkdag van
Yves Gijrath van LXRY Media Group: 'Ik vind het lekker om hard te werken.'

In de praktijk

In de praktijk
Olivier van Oord van Minibrew: 'Mensen zijn gewone pils beu.'
Tip de redactie