H&M heeft weer plannen voor nieuwe formule

Na het succes van Cos en & Other Stories heeft de H&M Group weer plannen voor een nieuwe formule. Het moet iets "totaal anders worden dan H&M".

Dat heeft Karl-Johan Persson, CEO van de H&M Group, gezegd tegen persbureau Bloomberg.

De nieuwe formule zal ook niet lijken op andere zustermerken. Het nieuwe concept zal waarschijnlijk gelanceerd worden in 2017.

Andere zustermerken van H&M zijn Cos, & Other Stories, Weekday en Cheap Monday. Deze labels bestaan zodat H&M "een variatie aan verschillende stijlen en trends op verschillende prijsniveau's kan aanbieden", aldus Persson.

Mysteries

De laatste keer dat H&M een nieuwe winkel lanceerde was in 2013, toen & Other Stories zijn deuren opende in Londen. Momenteel kent de winkel al meer dan twintig filialen in tien verschillende landen.

Rondom de lancering van & Other Stories bestonden nogal wat mysteries, totdat het Zweedse dagblad Dagens Industri de naam van het nieuwe label bekendmaakte.

Lees meer over:
H&M
Tip de redactie