Provider Hollandsnieuwe stopt marketingcampagne na klachten

De mobiele provider Hollandsnieuwe stopt per direct met zijn marketingcampagne. Dat zei een woordvoerder van het bedrijf maandagavond in het televisieprogramma Radar. 

De telefoonaanbieder heeft het besluit genomen vanwege de vele klachten die bij Radar binnenkwamen.

Een van de meestgehoorde klachten van klanten van Hollandsnieuwe was dat het vaak niet goed ging als iemand ervoor koos hetzelfde mobiele nummer te willen houden.

Consumenten die daarmee te maken hebben gehad, krijgen met terugwerkende kracht compensatie voor het teveel betaalde abonnementsgeld, zo zei de woordvoerder in het consumentenprogramma van AVROTROS.

Ook beloofde de woordvoerder dat Hollandsnieuwe de capaciteit van de klantenservice verdubbelt, de openingstijden van de helpdesk verruimt en dat het bellen naar de klantenservice tijdelijk gratis wordt.

Het bedrijf hoopt de problemen binnen zes weken op te lossen.

Niet alleen bij Radar kwamen veel klachten binnen. Eerder meldde de Consumentenbond al dat veel mensen zich bij hen hadden gemeld omdat de klantenservice van Hollandsnieuwe slecht bereikbaar was.

Lees meer over:
Tip de redactie