Blogger ontwerpt armband voor Maison de Bonneterie

AMSTERDAM - De Nederlandse blogger Sabrina Meijer van afterDRK lanceerde donderdagavond in Amsterdam de armband die zij ontwierp om de samenwerking met Maison de Bonneterie te vieren.

De 24-jarige blogger verzorgde de styling van de najaarscampagne van het warenhuis, waarin zij vervolgens samen met haar vriend Lesley van Haren poseerde. Het resultaat van deze campagne, gefotografeerd door Reinier van der Aart, is te zien in de etalages van Maison de Bonneterie in Amsterdam en Den Haag.

Daarnaast kreeg Meijer haar eigen etalage, waarin zij backstage beelden van de fotoshoot van de najaarscampagne laat zien, alsmede de armband die zij ontwierp ter introductie van de samenwerking.

De armband, geïnspireerd op een harpsluiting, is vanaf donderdagavond voor 79 euro verkrijgbaar in gelimiteerde oplage van 300 stuks (in goud, rosé en zilver) bij Maison de Bonneterie in Amsterdam en Den Haag en via afterDRK.com.

Lees meer over:
Tip de redactie