Vera Wang lanceert cosmeticalijn

AMSTERDAM - Vera Wang kondigde aan een cosmetica- en huidverzorginglijn te lanceren voor het Amerikaanse warenhuis Kohl’s. De nieuwe collectie van de ontwerpster, vooral bekend van haar bruidsjurken, ligt in het voorjaar van 2012 in de schappen.

Hoewel de meeste mensen Wang kennen van haar bruidsjurkencollecties, verbreedt de ontwerpster haar werkveld nu ook naar andere producten.

Zo bracht Wang onder andere koffers, matrassen, parfums, kleding en accessoires op de markt.

Persoonlijke routine

Het Amerikaanse warenhuis Kohl’s verkoopt al langere tijd de kleding- en accessoirelijn van Vera Wang, genaamd Simply Vera, maar wil nu uitbreiden met een make-up- en huidverzorgingslijn.

“Door mijn samenwerking met Kohl’s, kan ik andere vrouwen mijn persoonlijke ervaringen voor huidverzorging en make-up aanbieden”, aldus Wang tegen Women's Wear Daily.

Verbeteren

”Dit is een gemakkelijke, moderne en moeiteloze stap naar beauty en creativiteit. Net zoals mode is make-up ook veranderlijk."

"Ik houd van de artistieke kant van make-up, het accentueren, verbeteren of het creëren van een stemming”, aldus Vera Wang, die bekend staat om haar natuurlijke stijl.

Lees meer over:
Tip de redactie