'Lancôme haalt YouTube-ster Michelle Phan binnen'

AMSTERDAM - De Amerikaanse tak van Lancôme heeft YouTube-ster Michelle Phan gecontracteerd als officiële make-upartiest voor hun video's.  

Deze samenwerking zorgt ervoor dat Lancôme het eerste cosmeticaconcern is die met een zogenoemde 'social media-ster' in zee gaat, aldus Women's Wear Daily woensdag. 

Lancôme zelf heeft nog niet gereageerd op dit nieuws. Volgens WWD gaat Phan exclusieve filmpjes met Lancôme-producten produceren.

Huidverzorginglijn

De 22-jarige Phan heeft haar een eigen YouTubekanaal waar zij haar filmpjes publiceert. Sinds haar start op YouTube heeft ze 82 how-to filmpjes op haar kanaal geplaatst.

Gemiddeld worden Phan haar filmpjes een miljoen keer bekeken. Phan heeft ook haar eigen huidverzorginglijn lijn iQQU met producten als anti-acneserum en zonnebrandcrème. 

Michelle over de 'perfecte Valentijnsmake-up':  

Tip de redactie