Pop-up warenhuis zoekt nog ondernemers

Het pop-up warenhuis in het V&D-pand is vrijdagmorgen opengegaan. In totaal zijn er nu 23 deelnemende winkeliers en culturele organisaties, maar doordat er enkele bedrijven op het laatste moment zijn afgehaakt, is er nog plek voor een aantal belangstellende ondernemers die er de komende maanden hun waren willen verkopen.

Zij kunnen zich melden bij het Centrummanagement Leiden.

Het pop-up warenhuis is vanaf nu zeven dagen per week open in de maanden juli en augustus. Als in de loop van die periode blijkt dat vastgoedeigenaar asr het gebouw pas later nodig heeft, blijft het tijdelijke warenhuis langer open. Het wordt dan ook mogelijk om per maand een plek af te nemen.

In het pop-up warenhuis in van alles te koop en te doen. Zo heeft Bakkerij Van Maanen de voormalige ruimte van La Place in gebruik genomen en ook literatuurshop AKO heeft er een winkeltje geopend.

Griffioen Precious Presents verkoopt zijn zilver de komende maanden niet alleen aan het bedrijfsleven, maar ook aan particulieren, en Claudia de Zeeuw van conceptstore Eduard heeft er een tassen outlet van het Zwitserse merk Fritag. Ze vult de vierkante meters samen met bloemenboot De Watertuin.

Tip de redactie