UPC belooft beterschap

Laatste update:  12 mei 2003 14:51 info

AMSTERDAM - UPC gaat het anders aanpakken. Voor het eind van dit jaar moeten de bereikbaarheid en dienstverlening flink zijn verbeterd, zo schrijft Webwereld.

Foto:  ANP

In een krantenadvertentie van maandag belooft UPC per direct beterschap: "UPC is gestart met een nieuwe werkwijze. Die erop gericht is u veel meer service te bieden en daadwerkelijk een einde te maken aan die slechte naam."

De afgelopen jaren zijn diverse instanties overspoeld met klachten over UPC. Het tv-programma Radar besteedde een hele uitzending aan de wanprestaties van het telecombedrijf. De Consumentenbond bood ondertussen aan om te bemiddelen tussen klanten en UPC. En zelfs de politiek bemoeide zich met de kabelmaatschappij.

Ook maakten diverse mensen zelf een website om hun ongerieven over UPC te uiten. UPC-hel.nl, UPC.sucks.nl (is gestopt) en Chelloo.com zijn enkele voorbeelden.

Goed nieuws

Maar er is dus goed nieuws voor alle klanten van UPC. "Bij e-mails is het doel om 90 procent binnen twee dagen te beantwoorden, en mensen die een brief schrijven moet driekwart binnen vijf dagen antwoord krijgen. Wie zich aanmeldt voor kabel-tv kan binnen drie dagen al tv-kijken. Een internet- of telefoonaansluiting is binnen vijf dagen klaar," zo belooft UPC.

/LINK
Lees de reacties van lezers over kabeltelevisie via UPC

Reageer op dit artikel:
Stuur door:
Deel artikel:

Eerdere berichten

Rickroll

De eerste Rickroll-video, verworden tot misschien wel de bekendste internetmeme ooit, is verwijderd van Youtube.

Lees meer
Banner NUjournaal Tech

Bugje, bedankt!

Door een foutje in een computersysteem werden 14.250 mannen, geboren tussen 1893 en 1897, opnieuw opgeroepen voor de dienstplicht.

Lees verder

Domme inbreker

Een Amerikaan is opgepakt voor een inbraak nadat hij zijn Facebookpagina open had laten staan op de computer van het slachtoffer.

Lees verder