UPC belooft beterschap

Laatste update:  12 mei 2003 14:51 info

AMSTERDAM - UPC gaat het anders aanpakken. Voor het eind van dit jaar moeten de bereikbaarheid en dienstverlening flink zijn verbeterd, zo schrijft Webwereld.

Foto:  ANP

In een krantenadvertentie van maandag belooft UPC per direct beterschap: "UPC is gestart met een nieuwe werkwijze. Die erop gericht is u veel meer service te bieden en daadwerkelijk een einde te maken aan die slechte naam."

De afgelopen jaren zijn diverse instanties overspoeld met klachten over UPC. Het tv-programma Radar besteedde een hele uitzending aan de wanprestaties van het telecombedrijf. De Consumentenbond bood ondertussen aan om te bemiddelen tussen klanten en UPC. En zelfs de politiek bemoeide zich met de kabelmaatschappij.

Ook maakten diverse mensen zelf een website om hun ongerieven over UPC te uiten. UPC-hel.nl, UPC.sucks.nl (is gestopt) en Chelloo.com zijn enkele voorbeelden.

Goed nieuws

Maar er is dus goed nieuws voor alle klanten van UPC. "Bij e-mails is het doel om 90 procent binnen twee dagen te beantwoorden, en mensen die een brief schrijven moet driekwart binnen vijf dagen antwoord krijgen. Wie zich aanmeldt voor kabel-tv kan binnen drie dagen al tv-kijken. Een internet- of telefoonaansluiting is binnen vijf dagen klaar," zo belooft UPC.

/LINK
Lees de reacties van lezers over kabeltelevisie via UPC

Reageer op dit artikel:
Stuur door:
Deel artikel:

Eerdere berichten

Eerder

Beste apps

Dompel jezelf onder in een razendsnelle zwart-wit wereld, dwing jezelf je smartphone vaker weg te leggen en deel foto's voor heel even met deze beste apps van de week.

Bekijk de apps
Banner NUjournaal Tech

Europese Commissie

Welke Eurocommissarissen nemen het stokje over van Neelie Kroes en bepalen de komende vijf jaar het internetbeleid van de EU?

Lees meer

Apple Watch

Met de Apple Watch doet de iPhone-maker mee op de smartwatchmarkt. Zorgt dat voor een revolutie? Onze eerste indruk.

Lees verder