Brandweer rukt uit voor oververhitte magnetron

De brandweer is woensdagochtend uitgerukt voor een oververhitte magnetron in een studentenhuis aan de Snelliusstraat in de stad.

Op de meldkamer was een melding binnengekomen van een keukenbrand. De brandweer rukte daarop uit met een bluswagen en een hoogwerker.

Ter plaatse bleek de rook te worden veroorzaakt door een oververhitte magnetron. Van brand was geen sprake. Na het ventileren van de woning, kon de brandweer weer terug naar de kazerne.

In samenwerking met GIC

In samenwerking met GIC
 NUgroningen wordt gemaakt in samenwerking met de Groninger Internet Courant.

Mail de redactie

Mail de redactie
Heeft u tips of opmerkingen over het regionale nieuws op NU.nl? Mail dan de redactie op:
Tip de redactie