Kranten AD bereiken voor het eerst meer lezers dan De Telegraaf

De kranten van het AD hebben voor het eerst een groter bereik dan De Telegraaf. De AD Dagbladen, inclusief regio-edities, hebben in het eerste kwartaal 1,32 miljoen lezers bereikt.

De Telegraaf werd in totaal door 1,3 miljoen mensen ingezien, blijkt donderdag uit cijfers van het Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM).

Daarmee hebben beide kranten veruit het grootste bereik. Metro volgt met een miljoen lezers, de Volkskrant heeft er 750.000.

AD bewerkstelligt het grotere bereik met een kleinere oplage dan De Telegraaf. Dagelijks werden vorig jaar gemiddeld 369.152 AD's verspreid, tegen 426.827 exemplaren van De Telegraaf.

Voor beide kranten betekende dit opnieuw een afname ten opzichte van een jaar eerder.

Lees meer over:

IEX.nl (mediapartner)

IEX.nl (mediapartner)
IEX.nl is hét beleggersplatform van Nederland. Volg alles van deze mediapartner. 

Chronologie AkzoNobel

Chronologie AkzoNobel
PPG Industries heeft zijn zinnen gezet op overname van AkzoNobel. Een chronologie van de gebeurtenissen.

Belastingaangifte

Belastingaangifte
Het is tijd voor de belastingaangifte over 2016. Wat zijn de belangrijkste wijzigingen?
Tip de redactie