Man overlijdt door brand in verzorgingstehuis

Een bejaarde man is dinsdagavond overleden nadat hij zwaargewond was geraakt door een brand in een verzorgingstehuis in Oirschot.

Dat meldde de politie. De brand in de woning van de 83-jarige man was snel onder controle, het slachtoffer werd naar het ziekenhuis vervoerd en overleed daar.

De brand brak rond half 7 uit in verzorgingstehuis Sint Joris aan de gelijknamige straat in de Brabantse plaats. Het gebouw hoefde niet ontruimd te worden. De oorzaak van de brand is nog niet bekend.

Lees meer over:
Tip de redactie