Vrouw onwel bij woningbrand Hoogerheide

Bij een woningbrand aan de Berk in Hoogerheide is dinsdagmiddag een vrouw onwel geworden. Zij is overgebracht naar het ziekenhuis, omdat ze rook had ingeademd.

De brand ontstond in de keuken. Volgens de brandweer sloeg de vlam in de pan.

De bewoonster was in eerste instantie de woning uitgevlucht, maar is even later toch weer terug naar binnen gegaan. Ze wilde proberen om haar katten te redden.

De bewoonster werd onwel door de rookontwikkeling en is door ambulancemedewerkers ter plaatse behandeld.

Tip de redactie