Marnixstraat afgesloten na brand in woning

De brandweer is zaterdagmorgen uitgerukt voor een woningbrand in de Marnixstraat.

Het ging volgens een brandweerwoordvoerder om een kleine brand, die was ontstaan door een vergeten pan op het fornuis. De bewoner van het pand was in de woning aanwezig. Hij werd nagekeken door ambulancepersoneel omdat hij rook had ingeademd.

Vanwege de brand was de Marnixstraat in beide richtingen afgesloten. Tram 10 moest hierdoor omrijden.

Lees meer over:
Tip de redactie