Jennifer Lopez sluit miljoenendeal met L'Oréal Paris

AMSTERDAM- Zangeres en actrice Jennifer Lopez is weer terug van weggeweest. De 41-jarige heeft onlangs een miljoenencontract getekend bij het merk L’Oréal Paris en wordt het gezicht van een aantal nieuwe campagnes.

Jennifer’s eerste grote klus wordt het aanprijzen van de nieuwe haarverzorginglijn EverSleek, waar begin volgend jaar overal ter wereld televisiecommercials en printreclames van te zien zijn.

"Het script is speciaal geschreven met Jennifer Lopez in ons achterhoofd. Dit wordt niet zomaar een televisiespotje, het is in het bijzonder voor Jennifer’s persoonlijkheid gemaakt", aldus Cyril Chapuy, internationaal manager van L’Oréal Paris, tegen modewebsite WWD.

Persoonlijker

Het inlijven van Jennifer Lopez past precies bij de imagoverandering die L’Oréal Paris wil bewerkstelligen. Het merk wil persoonlijker worden en doet dit door Lopez recht in de camera te laten spreken.

Jennifer Lopez mag het verhaal in haar eigen woorden vertellen en er worden ook geen voice-overs gebruikt.

Biljoen dollar

Jennifer Lopez bond al eerder haar naam aan lifestyleproducten. Zo verdiende ze tot nu toe bijna een miljard dollar met de verkoop van haar parfums en heeft ze onlangs samen met manlief Marc Anthony een kledinglijn ontworpen voor het Amerikaanse warenhuis Kohl’s.

Lees meer over:
Tip de redactie