Sharon Osbourne wint zaak tegen tabloid

LONDEN - Sharon Osbourne heeft een schadevergoeding gekregen van het Britse boulevardblad The Sun. De krant plaatste in 2007 een verhaal waarin ze ervan werd beschuldigd haar man Ozzy de vernieling in te helpen.

De 56-jarige Osbourne heeft ook excuses van de krant gekregen. De hoogte van het bedrag is niet bekend, aldus de BBC donderdag.

Volgens het artikel zou Sharon Osbourne haar ''kwetsbare'' echtgenoot Ozzy totaal de vernieling in helpen. Ze zou hem het leven zo lastig maken dat hij ''eraan onderdoor zou gaan''.

Portemonnee

Osbourne zou haar man dwingen om door te gaan met tv-optredens om zo haar portemonnee te kunnen vullen.

De krant is diep door het stof gegaan. Het echtpaar Osbourne is volgens zijn zaakwaarnemer blij de zaak te kunnen afsluiten.

Tip de redactie